Tel: 021.444.87.17

Cum cumpar ?

cum cumpar?

Gasiti informatii referitoare la:

TERMENI SI CONDITII DE DERULARE A TRANZACTIEI

Prin comandarea produselor oferite pe site-ul ghilotine-hartie.ro va declarati de acord cu urmatoarele clauze:

Vanzatorul

Site-ul ghilotine-hartie.ro este proprietatea

  • S.C. DAVO STAR IMPEX S.R.L.
  • Str. Valea Oltului, Nr. 77-79, Sector 6, Bucuresti, Romania
  • CUI: RO 6195017
  • Reg. Com.: J40/17199/1994
  • Cont: RO69RNCB0077050232950001
  • Banca: BCR Sector 6
  • Capital social: 53.500 RON

 

S.C. DAVO STAR S.R.L. declara pe propria raspundere ca intreg continutul de pe site-ul ghilotine-hartie.ro este original. In continutul site-ului s-au folosit resurse (imagini de produs, specificatii, video, text etc.) cu acceptul sursei, fara a se incalca legea copyright-ului. In cazul in care doriti sa raportati un caz de incalcare a drepturilor de autor o puteti face la adresa de e-mail .

Administratorul site-ului este inregistrat la ANSPDCP cu numarul de infochiosk 30063101038 din data de 29.05.2013

Vânzări

ghilotine-hartie.ro vinde produse catre persoane fizice si juridice. La preţurile afisate pe site se va adauga TVA in cota prevazuta de lege.

Prin intermediul magazinului on-line ghilotine-hartie.ro se realizeaza vanzari numai pe teritoriul Romaniei.

Modalitati de plata

Modalitatile de plata difera in functie de valoarea facturii totale (cu tot cu TVA):

  • pana la 5.000 RON plata se poate face in numerar sau cu OP
  • intre 5.001 RON si 10.000 RON plata se poate face:
    • integral cu OP sau
    • o parte din suma (maximum 5.000 RON) cu numerar si restul cu OP;
  • peste 10.000 RON plata se poate face numai cu OP.

Pentru achizitia de echipamente a caror valoare totala depaseste 500 Euro + TVA oferim posibilitatea incheierii unui contract de leasing cu o firma de profil.

Modalitatea de plata se va alege de catre cumparator la plasarea comenzii.

Conditii de livrare

  • In cazul in care plata se face ramburs livrarea se face in maximum 24 h dupa confirmarea comenzii;
  • In cazul in care plata se face cu OP livrarea se face in maximum 24 h de la confirmarea platii in contul vanzatorului RO69RNCB0077050232950001 deschis la BCR Sector 6;

Livrarea se face prin serviciul URGENT CURIER, caz in care costurile de curierat vor fi incluse in factura. Puteti alege un curier preferat de dvs., caz in care plata serviciilor prestate de acesta va cadea in sarcina cumparatorului. Pentru detalii despre costurile livrarii vizitati www.urgent-curier.ro

Aveti posibilitatea de a ridica personal produsele de la showroom-ul nostru (vezi locatia)

Conditiile de livrare se aleg de catre cumparator la plasarea comenzii.

Conditii de garantie

Termenul de garantie este mentionat pentru fiecare echipament in parte la sectiunea "Specificatii tehnice". Nu se acorda garantie pentru cutite, baghete si opritori, considerate materiale consumabile. Reparatia se efectueaza la sediul furnizorului, prin remedierea sau înlocuirea gratuita a pieselor (subansamblului) defect în maximum 30 de zile de la sesizarea defectiunii.

Serviciile de Garantie si Service-ul post-vanzare sunt asigurate de S.C. DAVO STAR IMPEX SRL cu sediul in Str. Valea Oltului, Nr. 77-79, Sector 6, Bucuresti, Romania, Tel: 021.444.87.17, Fax: 021.444.87.37.

In cazul in care doriti sa faceti o reclamatie privind calitatea produselor sau serviciilor oferite de noi o puteti face la adresa de e-mail , persoana de contact Corina Cezarie.

Returnarea produselor

În cazul persoanelor fizice:

Aveţi dreptul de a vă retrage din contract (de a returna produsul), fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând:

  • de la ziua la care intraţi dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare) sau
  • de la ziua la care intraţi dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat) sau
  • de la ziua la care intraţi dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi) sau
  • de la ziua la care intraţi, dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contractul de vanzare, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

În acest scop, puteţi folosi acest model de retragere; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

Returnarea produselor se va face in ambalajul original în termen de maxim 14 zile de la transmiterea declaratiei de retragere din contract, cumparatorul urmand a suporta costurile de transport pentru returnarea produsului. Vom efectua rambursarea folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

In cazul persoanelor juridice:

Produsele pot fi returnate in termen de 3 zile de la primirea acestora doar daca acestea prezinta defectiuni sau nu corespund specificatiilor de pe site.

Returnarea produselor se va face in ambalajul original, cumparatorul urmand a suporta costurile de transport pentru returnarea produsului.

Protectia datelor cu caracter personal

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice S.C. DAVO STAR IMPEX S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate si servicii de comunicatii electronice.

Sunteţi obligat să furnizaţi datele, acestea fiind necesare la intocmirea facturii. Refuzul dvs. determină imposibilitatea facturarii si vanzarii produsului. Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la SC DAVO STAR IMPEX SRL – TEL 021.444.87.17 MAIL ADRESA Str. Valea Oltului, Nr. 77-79, Sctor 6, Bucuresti. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.

Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

* Observaţie:

  • orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare şi fiscale, de poliţie, justiţie, securitate socială). Prin urmare, această menţiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu;
  • orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.

Coduri promotionale

Discountul se aplica exclusiv la comenzile online pentru produsele aflate in stoc. Termenii si conditiile aditionale sunt mentionate la distribuirea codurilor.

Certificari de calitate

Spatiu publicitar

Despre ghilotine

O ghilotină de hârtie, este diferită de un tăietor-ghilotină normal. Aceasta este proiectată să taie blocuri mari de hârtie într-o singură mişcare, asemănătoare mişcării aparatului de execuţie, singura diferenţă fiind lama.

Puţină istorie a ghilotinelor manuale

Ghilotinele de hârtie, similare cu cele de astăzi, au fost patentate între 1844 si 1852 de către Guillaume Massiqout.

Acestea au existat încă de la sfârşitul anilor 1830, când compania Thirault a construit prima ghilotină cu lamă fixă. În a doua jumătate a secolului 19, numeroase îmbunătăţiri au fost aduse de către Fromm şi Krause din Germania, Furnival în Anglia şi Oswego/Seybold în SUA.

Mai multe

Aboneaza-te la newsletter!
Comenzi telefonice

Ne puteti suna L-V orele 09:00-17:00 la:

021.444.87.17